قطعات اینسرتی (مغزی های) رزوه دار با پرس حرارتی و جوش اولتراسونیک

به روز رسانی شده در: 06 فروردین 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
 قطعات-اینسرتی-(مغزی-های)-رزوه-دار-با-پرس-حرارتی-و-جوش-اولتراسونیک

کاربردهای قطعات رزوه دار در قطعات قالب گیری تزریقی فراوان است.

مقدمه

قطعات رزوه دار دارای ویژگی­ های مشترکی هستند که در طیف وسیعی از صنایع و در قطعات مختلف مانند محفظه ها، روکش ­ها، محفظه ­های وسایل الکترونیکی، نافی­ ها، دستگیره ­ها و صفحه ­های لوازم خانگی و غیره بروز پیدا می ­کنند. دو روشی که ما مجموعه 3DHUB برای تولید قطعات رزوه‌دار استفاده می‌کنیم، اگر قالب‌گیری قطعه گزینه‌ای برای طراحی شما نباشد، عبارتند از پرس حرارتی و جوشکاری اولتراسونیک. فرآیندهای قالب‌گیری تزریقی که طی آن یک قطعه ی ترموپلاستیک قالب‌گیری شده به صورت موضعی ذوب می­گردد تا امکان وارد شدن قطعه­ ی دیگر را فراهم نماید. هر دو گزینه استحکام، دوام و زیبایی را برای قطعات پلاستیکی به ارمغان می­ آورند.

پرس حرارتی، فرآیند گرم کردن قطعات رزوه‌دار و قرار دادن آن‌ها همراه با فشار در هندسه­ ی قطعات است. کاربردی که مبتنی بر کنترل دقیق و اعمال دما و فشار برای تغییر شکل پلاستیک می­ باشد. پرس حرارتی معمولاً در ساخت لوازم خانگی، قطعات خودرو و قطعات و تجهیزات صنعت مخابرات استفاده می ­شود.

رزوه در قطعات

پرس حرارتی، فرآیندی که برای تهیه ­ی قطعات رزوه‌دار استفاده می‌کنیم، معمولاً در ساخت لوازم خانگی، قطعات خودرو و تجهیزات موجود در صنعت مخابرات استفاده می‌شود.

جوشکاری اولتراسونیک معمولاً برای پلاستیک ­ها استفاده می­ شود. این فرآیند ارتعاشات صوتی اولتراسونیک با فرکانس بالا را در یک ناحیه­ ی موضعی به کار می‌گیرد تا با پرس قطعات الحاقی مناسب در هندسه­ ی قطعات، یک جوش حالت جامد ایجاد کند. این فرآیند برای ساخت قطعات موجود در دستگاه ­های پزشکی، صنایع خودرو، هوافضا و مجموعه­ های الکترونیکی استفاده می­ شود. ما مجموعه‌ای از قطعات الحاقی رایج در اندازه‌های متریک را تحت استاندارد UNF تهیه و نصب می‌کنیم. 

ورودی­ های پرس حرارتی و جوشکاری اولتراسونیک

ورودی­ های مورد نیازی که از شما برای ارائه خدمات مربوط به قطعات رزوه­ دار نیاز داریم، عبارتند از:

v   یک لینک CAD/part

v   یک طرح دوبعدی که نوع قطعه­ ی الحاقی و محل آن را ذکر نماید.

v   در صورت امکان یک CAD مونتاژ

v   مواد قطعه

v   تعداد قطعاتی که نیاز به قطعه­ ی الحاقی دارند.

قطعات الحاقی رزوه­ دار، بخشی از انتخاب گسترده از میان گزینه ­های تکمیلی است که ما برای قالب­گیری تزریقی ارائه می­ دهیم. تعدادی از مزایای آن­ها عبارتند از: تقویت قطعات نهایی، بهبود زیبایی ظاهری، امکان سفارشی­ سازی و غیره. علاوه بر قطعات رزوه ­دار، این موارد شامل بافت قالب، تطبیق رنگ سفارشی، چاپ پد، حکاکی لیزری و مونتاژ اولیه نیز می­شود. این گزینه‌های تکمیلی به توانایی‌های ما به‌ عنوان تولیدکننده و تامین ­کننده­ی انحصاری به کمک ابزارسازی و تولید قطعات داخلی می‌افزایند. شما می­ توانید از ابتدا تا انتها برای تولید قطعات خود از ما کمک بگیرید: در توسعه و نمونه ­سازی اولیه از طریق تولید بر اساس تقاضای قطعات مصرفی نهایی و گزینه­ های ثانویه و تکمیلی.

برای راهنمایی بیشتر، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. برای شروع پروژه­ ی طراحی بعدی خود، همین امروز به سادگی یک مدل سه بعدی CAD را جهت دریافت پیشنهادی تعاملی در عرض چند ساعت آپلود نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *