استفاده از گزینه های تکمیل کننده برای قطعات قالب گیری تزریقی

به روز رسانی شده در: 10 فروردین 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
 استفاده-از-گزینه-های-تکمیل-کننده-برای-قطعات-قالب-گیری-تزریقی

این گزینه ها می توانند از پرداخت سطوح تا تسهیل کننده مونتاژ باشند.

مقدمه

هنگام طراحی قطعات قالب‌گیری تزریقی، ممکن است لازم باشد پس از ساخت قطعات، گزینه‌های تکمیلی را برای بهبود خواص مکانیکی، بهبود پرداخت سطح، تسهیل فرآیند مونتاژ یا سفارشی‌سازی بیشتر قطعات اعمال کنید. فایده­ ی دیگر این امر چیست؟ شما می‌توانید زنجیره ­ی تامین و نیازهای قالب‌گیری تزریقی خود را - نمونه‌سازی، تولید، تکمیل - از طریق یک تامین‌کننده ­ی قطعات تولیدی دیجیتال ساده نمایید.

پرداخت ­ها و رنگ ­ها

تطبیق رنگ سفارشی. در مجموعه 3DHUB، تطبیق رنگ سفارشی مطابق شماره‌ های پنتون معرفی شده توسط مشتری و نمونه‌های قطعات عرضه شده توسط مشتری ارائه می‌شود. فرآیند تطبیق رنگ ساده و سریع است.

 بافت قالب شامل استفاده از پرداخت ­های استاندارد صنعتی Mold-Tech بر روی قالب است. به کمک بافت قالب، طراحان می‌توانند به‌شدت پرداخت خود را سفارشی نمایند. زمان مورد نیاز برای بافت ­سازی قالب در معمولا نه روز کاری به سفارش قالب شما اضافه می­ کند.

علامت گذاری قطعه

چاپ پد، یک تصویر دو بعدی مانند لوگوی یک شرکت را بر روی یک شی سه بعدی منتقل می­ کند. به عنوان مثال، شرکت تجهیزات پزشکی HemoSonics اخیرا از چاپ پد (تصویر زیر) برای قرار دادن آرم شرکت بر روی دستگاه ­های آزمایش خون خود استفاده کرده است. همه­ ی تصاویر از نظر اندازه، رنگ و محدودیت‌های پیچیدگی بررسی می‌شوند و تصاویر برای چاپ باید با نقاطی که به وضوح با اشاره به هندسه­ ی قطعه مشخص شده‌اند، ارائه شوند. PM-TI و MT11010 خشن ­ترین بافت‌هایی هستند که می‌توانیم با این روش چاپ کنیم. مدت زمان مورد نیاز برای چاپ پد معمولا سه روز کاری به سفارش قطعات شما اضافه می ­کند.

چاپ بر روی پلاستیک

حکاکی لیزری که روی قالب یا مستقیما روی قطعات اعمال می­ گردد، اغلب برای اطلاعاتی مانند آرم، سریال یا شماره قطعه استفاده می­ شود. حکاکی لیزری، وضوح و ثبات اطلاعات را در مورد هر قطعه تضمین می­ کند. استال ­ها و مواد با دمای بالا برای حکاکی لیزری مناسب نیستند. زمان مورد نیاز این فرآیند، معمولا چهار روز کاری به سفارش قطعات و نه روز کاری به سفارش قالب شما اضافه می ­کند.

قطعات الحاقی رزوه ­دار / سوراخ­ های قلاویز خورده

گزینه­ های تکمیل­ کننده: ورودی­ های مورد نیاز

تطبیق رنگ:

v   شماره پنتون پلاستیکی 

v   نمونه­ ی قطعه­ ی غیر قابل بازگشت

بافت قالب:

v   لینک CAD/ قطعه

v   طراحی 2 بعدی با توجه به محل نگاره

v   فایل Adobe Illustrator با توجه به اندازه ­ی نگاره

v   مقدار قطعه

v   مواد: فقط ABS، PC، ABS/PC در دسترس هستند

v   مشخصات رنگ (# پنتون)

حکاکی لیزری:

v   طراحی یا اندازه­ ی شناسایی CAD

v   محل و عمق حکاکی

v   مقدار قطعه، در صورت وجود

v   مواد

قطعات الحاقی رزوه­ دار (پرس حرارتی، جوشکاری اولتراسونیک):

v   لینک CAD/ قطعه

v   طراحی 2 بعدی با توجه به نوع قطعه­ ی الحاقی و محل آن

v   در صورت امکان مونتاژ CAD

v   مواد قطعه، مقدار

مونتاژ پایه:

v   لینک CAD/ قطعه

v   ترسیم مونتاژ یا CAD

v   مقدار قطعه

در صورتی که قالب­گیری قطعات الحاقی جزء راه­ حل ­های طراحی شما نیست، پرس حرارتی و جوشکاری اولتراسونیک دو روشی هستند که ما در مجموعه برای تولید قطعات الحاقی رزوه ­دار استفاده می ­کنیم. پرس حرارتی، فرآیند گرم کردن قطعات رزوه‌دار و پرس کردن آن‌ها درون هندسه­ ی قطعات است. این گزینه فقط برای قطعات رزوه‌دار قابل استفاده است. جوشکاری اولتراسونیک از ارتعاشات صوتی با فرکانس بالا برای پرس کردن قطعات مناسب در هندسه­ ی قطعات اصلی استفاده می­ کند. همانند پرس حرارتی، جوشکاری اولتراسونیک نیز در مجموعه در حال حاضر برای قطعات الحاقی رزوه­ دار قابل استفاده بوده. زمان مورد نیاز برای انجام هر دوی این فرآیندها، پنج روز کاری به سفارش قطعات شما اضافه می­ کند.

مونتاژ

مونتاژ پایه. گزینه‌های اصلی مونتاژ قطعات ما شامل اتصال قطعاتی که توسط مجموعه تولید شده و/یا برچسب زدن روی قطعاتی که به صورت جداگانه بسته بندی شده ­اند، می ­باشد. ما در حال حاضر قادر به پذیرش قطعات عرضه شده توسط مشتری برای مونتاژ نیستیم. زمان مورد نیاز برای انجام این فرآیند، معمولا سه روز کاری به سفارش قطعات شما اضافه می ­کند.

ساخت کیت / بسته بندی / برچسب زدن. این سرویس شامل ایجاد یک کیت قطعات، بسته بندی تخصصی و/یا برچسب زدن است که می­ تواند به عنوان ورودی برای انجام کارهای تولیدی استفاده شده یا به عنوان یک محصول تکمیل شده برای مشتری ارسال گردد. زمان مورد نیاز برای انجام این فرآیند، معمولا سه روز کاری به سفارش قطعات شما اضافه می­ کند.

برای کمک بیشتر، از طریق شماره تلفن داخل سایت با ما تماس بگیرید. برای شروع پروژه ­ی طراحی بعدی خود، از امروز، به سادگی یک مدل سه بعدی CAD را برای یک پیشنهاد تعاملی در عرض چند ساعت آپلود نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *