مواد لاستیکی سیلیکونی جدید

به روز رسانی شده در: 18 اردیبهشت 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
 مواد-لاستیکی-سیلیکونی-جدید

مواد جایگزین جدید

مقدمه

ما انتخاب­ هایمان از میان مواد لاستیکی سیلیکونی مایع (LSR) را که دارای مزایای الاستیکی و نوری مشخصی نسبت به ترموپلاستیک ­های خاص هستند، توسعه داده ­ایم. علاوه بر سه دوام­ سنج Elastosil LSR با کاربرد عمومی و مواد Dow Corning گرید پزشکی و نوری، اکنون دو دوام­ سنج جدید الاستوسیل و یک ماده فلوروسیلیکن مقاوم در برابر سوخت داریم.

مواد الاستیکی

الاستوسیل  LSR

الاستوسیل  LSR یک ماده­ ی عمومی عالی است که ویژگی‌های قالب‌گیری و ظاهر کلی خوبی داشته و تا زمانی که رنگ‌آمیزی نشود، شفاف است. دوام ­سنج­های نوع A 40 و 60 شور به گزینه­ های فعلی ما که 30، 50 و 70 شور هستند، اضافه شده است.

مشخصات فنی:

·       دوام­ سنج الاستوسیل 40 دارای استحکام کششی 10.0 نیوتن بر میلی­متر مربع با استحکام پارگی 33 نیوتن بر میلی­متر و حد افزایش طول 610 درصد است.

·       دوام­ سنج الاستوسیل 60 دارای استحکام کششی 9.40 نیوتن بر میلی­متر مربع با استحکام پارگی 27 نیوتن بر میلی­متر و حد افزایش طول 340 درصد است.

مواد جایگزین

کاربردهای رایج:

·       فناوری­ های احتراق

·       خودرو، زمانی که سوخت وجود ندارد

·       آب­ بندها و واشرها

·       غشاها و پوسته­ ها

·       موارد مرتبط با صنایع غذایی

لاستیک فلوروسیلیکون

ما همچنین فلوروسیلیکون مقاوم در برابر سوخت و روغن (Silastic FL 60-9201) را معرفی می کنیم که استانداردهای مورد نیاز برای برخی از کاربردهای صنایع خودرویی را داراست. مانند سایر مواد LSR، فلوروسیلیکن نیز دارای خاصیت ارتجاعی بالا در دماهای پایین (55- درجه­ ی سانتی گراد) و مقاومت در برابر دمای بالا است. دمای عملیاتی از 63 - تا 175 درجه­ ی سانتی گراد در شرایط غوطه­ وری و تا 225 درجه­ ی سانتی گراد در گرمای خشک متغیر است.

فلوروسیلیکون در دورومتر نوع A 60 شور که دارای استحکام کششی 6.5 مگاپاسکال، استحکام پارگی 14 نیوتن بر میلی­متر و حد افزایش طول 220 درصد است، موجود می­ باشد.

ما همیشه در حال اضافه نمودن مواد پلاستیکی، فلزی و LSR جدید هستیم؛ بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌ها در طول سال باشید. اگر در مورد مواد سؤالی دارید، می ­توانید مستقیما از طریق شماره تلفن داخل سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *