5 ماده ی سازگار با صنایع دارویی

به روز رسانی شده در: 18 اردیبهشت 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
 5-ماده-ی-سازگار-با-صنایع-دارویی

در حال توسعه ی وسایل پزشکی یا قطعات مراقبت بهداشتی هستید؟ در اینجا پنج مورد از مواد خوب در این زمینه برای بررسی وجود دارد.

 

PEEK، PEI (Ultem) و PPSU (Radel). ویژگی­ ها: مقاومت در برابر دمای بالا، مقاومت در برابر خزش و عملکرد خوب برای کاربردهایی که نیاز به استریل کردن دارند.

مواد استریل

پلی­کربنات­ ها (Makrolon و LEXAN HP1). ویژگی ­ها: شفافیت خوب برای کاربردهای شفاف و نیمه شفاف، مقاومت در برابر ضربه­ ی خوب و دوام.

قطعات پزشکی

LSR گرید پزشکی.

لاستیک سیلیکونی مایع گرید پزشکی (QP1-250). ویژگی­ ها: مقاومت حرارتی، الکتریکی و شیمیایی، زیست ­سازگاری و مناسب برای تماس با پوست.

تیتانیوم (Ti 6-4). ویژگی­ ها: فلز پرینت سه بعدی شده­ ی سبک، مقاوم در برابر دما و خوردگی که با فرآیند تف­جوشی مستقیم لیزری فلزات (DMLS) برای تولید اجزای پزشکی کاملا کاربردی استفاده می ­شود.

Watershed XC 11122. ویژگی­ ها: مواد مشابه ABS مورد استفاده در پرینت سه بعدی قطعات میکروسیال شفاف با فرآیند استرولیتوگرافی (SL). مقاومت در برابر آب و رطوبت و مناسب برای لنزها و مدل‌های نمایش جریان.

گرید پزشکی

  Watershed XC 11122.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد و جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از تولید سریع برای توسعه­ ی مراقبت­ های بهداشتی و محصولات پزشکی، می توانید با مهندسین ما تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *