5 دلیل برای استفاده از تولید دیجیتال

به روز رسانی شده در: 05 اردیبهشت 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
 5-دلیل-برای-استفاده-از-تولید-دیجیتال

مراحل تولید دیجیتال

 

شرکت‌های خودروسازی، هوافضا، فناوری پزشکی، روشنایی و طیف وسیعی از صنایع دیگر از تولیدکنندگان دیجیتال برای نمونه‌سازی اولیه و به عنوان شرکای تامین تولید در حجم پایین خود استفاده می‌کنند. در اینجا پنج دلیل برای این امر وجود دارد:

سرعت­ بخشی به بازار

بسته به تامین‌کننده‌ای که استفاده می‌کنید، باید بتوانید زمان‌های کوتاهی را برای گردش به دست آورید که از تکرارهای متعدد طراحی که در مراحل اولیه و نمونه‌سازی ابتدایی توسعه­ ی محصول بسیار مهم است، پشتیبانی نماید.

سیستم ­های پیشنهاد تعاملی خودکار

با سازنده ­ای شریک شوید که یک سیستم پیشنهاد دهی مفید ارائه می ­دهد. سیستم پیشنهاد دهی تعاملی ما در مجموعه 3DHUB، طراحی خودکار و رایگان برای تجزیه و تحلیل قابلیت ساخت (DFM) را معمولا در یک یا دو ساعت ارائه می ­نماید. 

فرآیندهای تولید چندگانه برای نمونه ­سازی

این احتمال وجود دارد که در طول چرخه ی توسعه­ ی محصول خود از بیش از یک فرآیند تولید استفاده نمایید؛ به همین دلیل است که داشتن یک تامین­ کننده با چندین فرآیند ایده ­ی خوبی است. هر فرآیند مجموعه­ ای منحصر به فرد از قابلیت­ ها را فراهم می­ سازد که به شما امکان می ­دهد به راحتی در جهت توسعه حرکت کنید. اگر طراحی بسیار پیچیده­ای دارید، پرینت سه بعدی صنعتی گزینه ­ی مناسبی است. اگر به دنبال 100 قطعه­ ی کاملا کاربردی هستید، ماشینکاری CNC یک مسیر مقرون به صرفه می­ باشد. همچنین اگر حجم تولید را به هزاران عدد افزایش داده ­اید، قالب­ گیری تزریقی سریع با ابزار آلومینیومی ایده ­آل خواهد بود.

فرآیند

اهمیت مواد

اطمینان حاصل کنید که تامین کننده­ای را یافته­ اید که قدرت انتخاب زیادی از میان مواد گرید مهندسی دارد. مشتریان 3DHUB می‌توانند از بین بیش از 100 ماده ­ی ترموپلاستیک، فلزی و لاستیک سیلیکونی مایع برای قالب‌گیری تزریقی جداگانه، همراه با گزینه‌های مواد پلاستیکی و فلزی برای پرینت سه بعدی و ماشینکاری CNC.

تولید در حجم پایین

فراتر از نمونه ­سازی، بسیاری از تولیدکنندگان دیجیتال منابعی سریع و در دسترس برای تولید در حجم پایین هستند - در مواقعی که ممکن است سریعا فقط به چند هزار قطعه نیاز داشته باشید، به ابزارهای مقرون به صرفه نیاز داشته باشید تا شما را به تولید در مقیاس بزرگ برساند و یا در زمانی که یک زنجیره­ ی تامین به همراه افزایش غیرمنتظره­ ی تقاضا برای یک محصول و مشکلات مربوط به ابزار فولادی خود داشته باشید.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *